25 de Abril de 2022 a les 12:53
L’Institut Esteve Terradas ha creat la marca LYNX, a través de la metodologia d’Aprenentatge Basat en Projectes, l’ABP. Una iniciativa que han desenvolupat amb un treball inter-centres amb l’Institut de Formació Professional Antoni Algueró de Sant Just.
Lynx es presentarà oficialment demà a la tarda. És una marca de lleure que incorpora quatre productes dissenyats pels propis estudiants: unes begudes isotòniques pensades per a després de fer esport, samarretes, una tassa i un hijab, pensat per a que les noies musulmanes puguin practicar esport de forma més còmoda.
Els dos instituts, a més, busquen col·laboradors per a promoure la marca i, de moment, ja compten amb la participació de l’equip femení del Club de Futbol de la Fontsanta-Fatjó i de l’escola de ball Star Dance Studio.
Per parlar d’aquesta iniciativa acadèmica, hem entrevistat Luis del Castillo, coordinador de projectes a l’Institut Esteve Terradas; Priscila Vidosa i Pierina Cuba, alumnes del centre cornellanenc; Elisenda Boldú, professora d’arts gràfiques a l’Institut Antoni Algueró i Amadeu Lorente, estudiant d’aquest centre de Sant Just.