28 de Novembre de 2023 a les 12:38
L'Oficina d'Atenció Ciutadana de l’Ajuntament amplia els serveis virtuals. D’aquesta manera, la ciutadania pot fer més gestions i tràmits per videoatenció.
Fins ara es podien fer els tràmits d’alta al padró, l’autorització de domiciliació bancària, la comunicació d’obres i la sol·licitud d’informe d’estrangeria. A partir d’ara s'hi sumen també el canvi de domicili al padró, la baixa per defunció i la modificació de dades personals de l’habitant.
Per accedir al servei de videoatenció de l'OAC cal concertar hora prèviament i disposar, en el moment de la videotrucada, de tota la documentació requerida. Aquesta informació s'indicarà a l'usuari o usuària en el moment de confirmar la cita.
Aquest servei complementa l’OAC 360º, un suport telefònic per acompanyar els ciutadans en la tramitació online, que està operatiu de dilluns a divendres en horari ininterromput de 8 del matí a 8 del vespre. Per fer-ne ús, la ciutadania ha de trucar al 93 595 50 93, o bé omplir un formulari a la Seu Electrònica. També es pot concertar a través del correu electrònic oac360@cornella.cat.
Per explicar en detall totes aquestes possibilitats que ofereix l’Ajuntament de Cornellà, avui ens acompanya als estudis de Ràdio Cornellà Roser Urban , cap de l’Oficina d’Atenció al Ciutadà: