Resuming podcast

13 de Gener de 2022 a les 14:08

El Museu de les Aigües suma 47.000 participants gràcies al procés de digitalització

Compartir

El Museu de les Aigües tanca l’any superant els 47.000 participants gràcies a la seva transformació digital. A través de les seves activitats digitals, la instal·lació ha sumat més de 600.000 visualitzacions.  

La digitalització del Museu de les Aigües ha permès arribar a un públic més ampli,  possibilitant l’evolució cap a un museu híbrid i descentralitzat en el territori.

El procés s’ha accelerat amb la pandèmia a través de la digitalització d’exposicions, la creació de visites virtuals, activitats lúdiques o la oferta de programes educatius online per seguir difonent la cultura de l’aigua.  A més, el Museu de les Aigües ha tingut en compte a tots els públics: l’educatiu oferint una proposta de treball al professorat i a l’alumnat per seguir des de casa; al públic adult, incrementant el consum d’activitats culturals i d’oci en format virtual; el familiar, oferint propostes educatives i lúdiques; i finalment, la gent gran, amb programes de sensibilització per a trencar la bretxa digital.

Per explicar aquest tema en detall, hem entrevistat Marta Soler, Cap de Projectes Educatius del Museu de les Aigües: