20 de Gener de 2021 a les 12:48
La plataforma Cornellà Actitud ha superat el seu repte nadalenc, aconseguint els productes infantils suficients per a confeccionar els 200 lots per a les famílies cornellanenques vulnerables. A més, calculen que amb la venda del merchandising de la campanya han aconseguit prop de 22.500 euros. Aquest import es destinarà a completar els lots de productes bàsics.
A hores d’ara, els membres del Cornellà Actitud confeccionen els lots, adaptant cada paquet als requisits de les famílies destinatàries. Des de la plataforma valoren molt positivament la campanya solidària i agraeixen la implicació de la ciutadania. També es mostren satisfets per l’èxit de la iniciativa que va començar pel Corpus del 2020 amb 5 membres. Actualment s’han sumat 10 voluntaris fixes i unes 25 persones totals que participen de forma puntual amb les accions del Cornellà Actitud.
Per donar tots els detalls de la campanya nadalenca del Cornellà Actitud, hem entrevistat una de les seves responsables, Valle Álvarez: